Puheenaihe

Nyt tuli tällainen puhelinpalvelu: Voit tilata tarjoilijan tai lisää juomaa pöytääsi

Kun se nyt kuitenkin on mukana, voit käyttää sitä asiointiin henkilökunnan kanssa.

Kuvakaappaus

Enää ei tarvitse napsutella sormia tai huitoa luottokortilla ilmaa. Kännykkä tekee sen puolestasi.

Suomalainen Voxtel Finland Oy on tuonut markkinoille selainpohjaisen palvelun, jolla voi kommunikoida ravintolahenkilökunnan kanssa.

Keksintö on suomalainen. Lisenssi on suomalainen. Palvelun ylläpito on Suomessa. Palvelu on kehitetty omalla rahalla. Se ei ole saanut julkista tukea eikä sen ympärillä ole pidetty start up -hölinöitä.

Se kehitettiin alunperin työmaaolosuhteisiin, kun haluttiin välittää viestejä malliin: nyt tarvittaisiin sellainen ja sellainen asentaja.

Keksinnön ympärillä ole pidetty start up -hölinöitä.

Kännykällä voi pyytää tarjoilijan pöytään, tehdä lisätilauksen ja ilmoittaa: Lasku kiitos! Henkilökunta näkee reaaliajassa näyttöpäätteelle kilahtavan palveluviestin.

Call Staff -palvelu ei korvaa palvelevaa henkilökuntaa, eikä sitä elämystä, minkä asiakas saa siitä, että asiansa osaava henkilökunta palvelee ja ottaa huomioon maksavan asiakkaan, hankkeen tiedottaja Jukka Siitonen sanoo.

Asiakkaan ei tarvitse asentaa uutta ohjelmaa. Se on siis sovellusvapaa.

Nerokkainta siinä on hänen mukaansa se, ettei ravintoloitsijan eikä asiakkaan tarvitse asentaa mitään uutta ohjelmaa, vaan Call Staff toimii kaikilla verkossa olevilla päätelaitteilla. Se on siis sovellusvapaa.

Siitonen arvelee, että palvelu auttaa ravintoloita esimerkiksi silloin, kun henkilökunta joutuu työskentelemään vajaalla miehityksellä.

–  Näissä tilanteissa tehdään se myynti, mikä muuten jäisi tekemättä. Ja ennen kaikkea asiakas pidetään tyytyväisenä.

Keksinnön käyttäjänä on ollut jo Lapin hiihtokeskuksia. Keväällä palvelu laajenee Helsinkiin. Sen myyntityö on alkanut virallisesti vasta hiljakkoin. Suurelle yleisölle palvelun sivut avautuivat eilen.

Palvelua helpottamaan monikultturisen työpaikan arkea ja ulkomaisen henkilöstön viihtyvyyttä Suomessa.

Voxtel Finland Oy on Call Staffin kehittäjä ja omistaa lisenssin. Se kertoo olevansa yritys, joka tarjoaa toisille yrityksille yrityksille ulkomaisen työvoiman rekisteröinti- ja integrointikonsultointia sekä työmaa- ja auditointipalvelua helpottamaan monikultturisen työpaikan arkea ja ulkomaisen henkilöstön viihtyvyyttä Suomessa.

Sen referenssityömaita ovat  Kiistalan kaivos Kittilässä, Kevitsan kaivos Sodankylässä, Raahe ja Vuosaaren satamat sekä Olkiluoto 3 Eurajoella ja Hanhikivi 1 Pyhäjoella.

 

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu