Puheenaihe

Takaisinsoitto palautettiin käyttöön kolmella terveysasemalla

Terveyskeskuksen takaisinsoittojärjestelmässä on jälleen esiintynyt häriöitä. Kuvituskuva.

Toni Tervo/Arkisto

Töölön, Vallilan ja Vuosaaren terveysasemilla otettiin käyttöön uusi palvelumalli joulukuussa 2016. Malli perustuu asiakkaalle nimettyyn omaan hoitajaan, joka kartoittaa asiakkaan palveluiden tarpeen ja koordinoi palveluita.

Kuitenkin erityisesti Vuosaaren terveysasema on kärsinyt kovista ruuhkista uudistuksen seurauksena. Sosiaali- ja terveysvirastoon on tullut runsaasti asiakaspalautetta aiheesta.

Asiakkaiden yhteydensaannin helpottamiseksi takaisinsoittojärjestelmä on palautettu käyttöön kaikilla kolmella terveysasemalla. Muutos astui voimaan tiistaina.

Vuosaaren terveysasema on auki arkisin kello 7–20 ja takaisinsoittopalvelu on käytössä kello 7–19.

Asiakkaiden toivotaan hyödyntävän näitä laajennettuja aukioloaikoja.

Vallilassa ja Töölössä terveysasemalle voi myös ottaa yhteyttä sähköisellä lomakkeella, ja kertoa, millaista apua tarvitsee.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta: 

Uusi palvelumalli suisti terveysaseman kaaokseen – "Puhelimella ei ole päässyt läpi ollenkaan"5.1.2017 19.15
Terveysaseman takaisinsoitto tökkii Vuosaaressa – uusi palvelumalli käyttöön tänään1.12.2016 09.55

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu