Puheenaihe

Kaupalle sinetti: Keskisuomalainen Oyj osti joukkoliikenteen digitaalisia mainosmediaratkaisuja tuottavan Neonmedian

Vesa-Pekka Kangaskorpi

Keskisuomalainen Oyj

Keskisuomalainen Oyj osti perjantaina enemmistön joukkoliikenteen digitaalisia mainosmediaratkaisuja tuottavasta Neonmedia Oy:stä. Sillä on liiketoimintaa 17 kaupungissa, jonka lisäksi se toimii vahvasti kaupunkien välisessä linja-autoliikenteessä.

– Neonmedian hankinnalla on synergiaa tytäryhtiömme ESA Digitalin näyttöpintaliiketoiminnan kanssa. Kauppa vahvistaa digitaalista tarjontaamme entisestään. Neonmediasta on mahdollista kehittää joukkoliikennealalle vahva valtakunnallinen toimija ja sen avulla halutaan tuoda parempaa palvelua linja-autoliikenteen matkustajille, sanoo Keskisuomalainen Oyj:n toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

Perheyritys Neonmedia on perustettu Jyväskylässä vuonna 1995, mutta sen päätoimipaikka on Porvoossa. Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 375 000 euroa.

Tämä lehti on osa Keskisuomalainen Oyj:tä.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Keskisuomalainen haluaa uusia paikallisradioita isoihin kaupunkeihin – "Tavoitteena olla enemmän kuin pelkkiä musiikkikanavia"6.8.2018 13.14
Mediatalo Keskisuomalainen teki jälleen yrityskaupat – osti nyt tutkimusyhtiön27.6.2018 10.28
Mediatalo Keskisuomalainen tavoittelee isoa digikasvua27.4.2018 17.02

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu