Puheenaihe

Tuttu kassakuulutus hävisi Lidlin myymälöistä – IS: Syynä on keväällä tehty uudistus

Kuvituskuva.

Katja Juurikko / arkisto

Lidlin myymälöissä usein kuultu kuulutus, jossa esimiestä pyydetään kassalle, kajahtelee kauppaketjun Suomen myymälöissä enää harvoin jos ollenkaan.

Ilta-Sanomien mukaan syynä ovat Lidlissä viime kevättalvella käyttöön otetut langattomat kuulokkeet. Niiden avulla myyjät voivat pyytää esimiehiä apuun aiempaa huomaamattomammin.

– Tämä on luonnollisesti vähentänyt kuulutuksia myymälässä, kertoo Lidlin operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen Ilta-Sanomille.

Yleisin syy, jossa kassalle esimiestä pyydetään, on jonkin tuotteen palautus ja vaihto. Toisin kuin S- ja K-ryhmän kaupoissa Lidlin myymälöissä ei ole infopistettä, jossa asiakas voisi tuotepalautukset hoitaa.

Saksalaisketju poikkeaa kilpailijoistaan myös siinä, ettei sen myymälöissä soi taustamusiikkia. Musiikkia ei tuoda myymälöihin parhaillaan meneillään olevassa uudistuksessakaan.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirjeemme

Saat joka päivä klo 14 sähköpostiisi koosteen päivän kiinnostavimmista jutuista!

Tilaa tästä

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Klikkaa uusin lehti!

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu