Puheenaihe

Mediatalo Keskisuomalainen syventää yhteistyötä Googlen kanssa

Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi kertoo, että Googlen tuotteet vaikuttivat mediatalon tarpeisiin parhaiten sopivalta.

Mediatalo Keskisuomalainen

Mediatalo Keskisuomalainen siirtyi kesällä käyttämään Google Ad Manageria. Se on käytössä nyt konsernin yli viidessäkymmenessä verkkopalvelussa, kuten Helsingin Uutisten, Vantaan Sanomien, Länsiväylän, Etelä-Suomen Sanomien, Keskisuomalaisen ja Savon Sanomien verkkosivuilla.

Google Ad Manager on reaaliaikainen markkinapaikka, jossa ostetaan ja myydään mainontaa. Samalla Keskisuomalainen otti käyttöön Googlen ohjelmallisen verkoston.

– Google vaikutti meidän tarpeisiimme sopivimmalta tuotteelta, koska haluamme olla digitaalisen mainonnan kehityksen kärjessä, toteaa Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi.

Google on suuri globaali peluri, joka on aiheuttanut murroksen median ansaintamalleihin.

– Haluamme hyödyntää Googlen tuotteita meille järkevällä tavalla, jatkaa Hakaniemi.

Mediatalo Keskisuomalainen on tarjonnut jo useita vuosia yritysasiakkaille Google Ads -mainontaa.

– Toivomme, että Googlen Ad Managerin, samoin kuin muiden Googlen työkalujen, avulla Mediatalo Keskisuomalainen voi entistä paremmin auttaa omia asiakkaitaan kasvamaan, sanoo Googlen maajohtaja Antti Järvinen.

Lisää aiheesta

Kaupalle sinetti: Keskisuomalainen Oyj osti joukkoliikenteen digitaalisia mainosmediaratkaisuja tuottavan Neonmedian3.9.2018 09.26
Keskisuomalainen-konsernin Pekka Mervolasta STT:n varapuheenjohtaja20.8.2018 18.41
Keskisuomalainen haluaa uusia paikallisradioita isoihin kaupunkeihin – "Tavoitteena olla enemmän kuin pelkkiä musiikkikanavia"6.8.2018 13.14
Mediatalo Keskisuomalainen teki jälleen yrityskaupat – osti nyt tutkimusyhtiön27.6.2018 10.28

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu