Puheenaihe

Yllättääkö? Tätä pikaruokabrändiä suomalaiset arvostavat eniten

Kuvituskuva

Hesburger / lehdistökuva

Turkulaislähtöinen Hesburger on tutkimuksen mukaan Suomen arvostetuin pikaruokabrändi.

Taloustutkimus Oy:n ja Markkinointi & Mainonta -lehden tekemässä Brändien arvostus 2018 -tutkimuksessa selvitettiin kaiken kaikkiaan 541 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Kesällä 2018 toteutettuun kyselyyn vastasi noin 6 900 15–79 -vuotiasta suomalaista. Tutkimuksessa oli mukana yhdeksän pikaruokabrändiä.

Tutkimuksessa kävi ilmi, että Hesburger on Suomen tunnetuin ja arvostetuin pikaruokabrändi. Vastaajista 99 prosenttia tunnisti Hesburgerin.

Vastaajat kertoivat arvostavansa Hesburgeria muun muassa siksi, että se on kotimainen perheyritys.

– Pikaruoka-alalla kilpailu on aina ollut kovaa ja asiakkaiden arvostus kertoo, että olemme onnistuneet hyvin. On mahtavaa, että Hesburgerin tarina on suomalaisille tuttu ja yrittäjyyttä arvostetaan. Olemme erittäin iloisia tutkimuksen tuloksista ja kiitos niistä kuuluu asiakkaillemme ja henkilöstöllemme, Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti kiittelee.

Mikä on mielestäsi paras pikaruokabrändi?

Hesburger
23% (32 ääntä)
Burger King
22% (31 ääntä)
McDonald's
17% (23 ääntä)
Kotipizza
14% (20 ääntä)
Subway
9% (13 ääntä)
Scanburger
4% (5 ääntä)
Joku muu
4% (6 ääntä)
Taco Bell
4% (5 ääntä)
Pizza Hut
3% (4 ääntä)
Ääniä yhteensä: 139

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Olutbrändien ykkössija vaihtui – tässä on nyt suomalaisten eniten arvostama merkki8.11.2018 08.41

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu