Puheenaihe

Lidl pyysi anteeksi varkaaksi leimatulta valtuutetulta – "Lidl ei hyväksy minkäänlaista syrjintää"

Arkisto/Ari Peltonen

Espoolainen kaupunginvaltuutettu ja kansanedustajaehdokas Habiba Ali (sd.) julkaisi viime viikonloppuna Facebookissa videon, jossa hän kertoi Entressen Lidlissä Espoossa saamastaan epäasiallisesta kohtelusta.

Vartija oli halunnut tarkastaa Alin ja hänen ystäviensä taskut, koska epäili seurueen varastaneen tonnikalapurkin. Alin mukaan myyjä oli myös kieltäytynyt pyytämästä perusteettomaksi osoittautunutta syytöstään anteeksi.

Tapaus on herättänyt paljon huomiota ja keskustelua mediassa ja sosiaalisessa mediassa. Nyt Lidl pyytää julkisesti anteeksi Alilta ja tämän seurueelta. Tiedotteessa kerrotaan, että epäasiallista kohtelua Entressen myymälässä saaneilta on pyydetty anteeksi myös henkilökohtaisesti.

– On selvää, että asiakaspalvelutilanne ei ollut onnistunut ja tilanteessa ei toimittu Lidlin asiakaspalveluperiaatteiden mukaisesti. Kansainvälisenä yrityksenä kaikkien ihmisten kunnioitus ja arvostus on Lidlissä arkea. Lidl ei hyväksy minkäänlaista syrjintää tai epäasiallista kohtelua, todetaan tiedotteessa.

Lidlin Etelä-Suomen alueen myyntipäällikkö Timo Tervo kertoo, että tapausta on käyty oppimismielessä läpi myyjien kanssa Entressessä ja muissa Lidlin myymälöissä,

– Tapaus on herkistänyt meidät kiinnittämään entistä enemmän huomiota asiakaskohtaamisiin, toteaa Tervo.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Valtuutettu Espoossa: "Lidlin myyjä leimasi meidät varkaiksi tonnikalapurkin tähden"4.3.2019 16.16

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu