Hei nimimerkki ”Postin digiloikkaa odotellessa” (HU 24.–25.4.) Asiakas on meille aina tärkein, ja arvostamme jokaista saamaamme palautetta. Meidän pitää jatkuvasti parantaa, sillä jokainen huono asiakaskokemus on liikaa. Kun saamme asiakkailtamme mahdollisimman tuoreeltaan palautetta, pääsemme selvittämään ja korjaamaan virheet nopeasti.
Verkkokauppa kasvaa vahvasti, ja pakettimäärät ovat kasvaneet voimakkaasti. Suurista määristä johtuen pakettiautomaatit ovat usein täynnä. Jos asiakkaan valitsema noutopiste on täynnä, ohjaamme lähetyksen lähimpään mahdolliseen noutopisteeseen. Uudelleenohjattavien lähetysten määrät vaihtelevat päivittäin ja viikoittain pakettimääristä riippuen. Myös asiakkaiden lähetysten noutojen ripeys vaikuttaa siihen, kuinka nopeasti automaateista vapautuu tilaa seuraavan asiakkaan lähetyksille.
Automaattien kapasiteetti ja pakettien ohjaus on yksi tärkeimmistä kehityskohteistamme, ja teemme kaikkemme, että pystymme vastaamaan palveluidemme kovaan kysyntään.
Mikäli paketti on mennyt asiakkaan kannalta liian hankalaan paikkaan, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joka voi tarvittaessa siirtää paketin lähemmäs.
Heiko Laubach, johtaja, palvelupisteverkosto, Posti Oyj