Lukijalta: | Mikä on kohtuullinen jonotusaika?

Toivoisin Postin Pakettiasioiden puhelinpalveluun lisää asiakaspalvelijoita. Viime viikon maanantaina jonotin aamulla yli 25 minuuttia puhelimessa palveluvuoroani. Edellisellä soitollani jonotin yli 20 minuuttia ja keskeytin jonottamisen puhelimessa.

Voisiko Posti Group Oyj vastata, että mikä on Postin mielestä asiakkaalle kohtuullinen jonotusaika puhelimessa? Mitä Posti tekee Pakettiasioiden puhelinpalvelun jonotusaikojen puolittamiseksi? Rekrytoiko Posti lisää asiakaspalvelijoita? Esitän nämä tärkeät kysymykset henkilöasiakkaiden ja varsinkin yritysasiakkaiden puolesta, koska kaikilla ei ole mahdollisuutta eikä aikaa jonottaa puhelimessa palveluvuoroaan kohtuuttoman kauan.

Haluan kiittää Postin Pakettiasioiden puhelinpalvelun ystävällisiä sekä asiantuntevia asiakaspalvelijoita, pakettien toimituksen nopeutta ja tarkkuutta Helsingin Töölön Postissa ja nopeaa kirjepalvelua Postitalon Pääpostissa. Kim Väisänen, Helsinki

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut