Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

SS: Burger King myi homeisen hampurilaisen, ja asiakas ehti haukata ennen kuin tajusi tilanteen – "En tiedä huvittaako käydä uudelleen"

Viime maanantaina Burger Kingin ravintolassa hampurilaisen tilannut asiakas hämmästyi otettuaan haukun ruuastaan.

Savon Sanomat kertoo, että Siilinjärven BK-ravintolassa asioineen asiakkaan hampurilainen oli homeessa.

Laskettuaan ruuan takaisin tarjottimelle hän huomasi hometta alasämpylässä.

Asiakkaan mukaan ravintolan henkilökunta pahoitteli tilannetta. Hän sai uuden aterian sekä ilmaisateriakuponkia.

Lisäksi pyöräseurueelle tarjottiin ilmaiset jälkiruuat.

– Työntekijät hoitivat tilanteen asiallisesti, mutta en tiedä huvittaako käydä uudestaan syömässä, asiakas pohtii Savon Sanomille.

Burger King Suomen ketjujohtaja Siru Kalpio kertoo, että tapaus oli ainoa laatuaan. Sen jälkeen ravintolasta löytyi toinen sämpylä, jossa oli hometta, mutta sitä ei oltu myyty asiakkaalle.

Kalpio arvelee, että sämpyläpussin reunaan on voinut päästä kosteutta, joka on aiheuttanut homehtumisen.

– Tämä oli valitettava tapahtuma, jossa meidän prosessissa on käynyt virhe, Kalpio sanoo Savon Sanomille.