Tom of Finland -elokuva ja ulkoministeriö ovat julkaisseet elokuvan lähestyvän ensi-illan kunniaksi kymmenen aiheeseen liittyvää emojia.
Tom of Finland teeman mukaisesti emojeissa on esillä nahka ja seksuaaliset teemat. Uusien emojien joukossa on muun muassa musta nahkainen munakoiso, persikka ja peukku sekä kolme erilaista Tom of Finlandille tunnusomaista koppalakkihahmoa.
– Tom of Finland -kuvasto on väkevän seksuaalista, mutta mukana on myös huumoria. Siksi päätimme ottaa suosituimmat flirttailuun ja seksiin liittyvät emojit ja tehdä niistä Tom of Finland -versiot. Mustat nahkaiset munakoisot, persikat ja koppalakkimiehet muodostavat kokonaisuuden, joilla paitsi tunteikas reagointi, myös tuhmien puhuminen onnistuu ihan uudella tavalla, emojit suunnitelleen mainostoimisto Bob the Robotin luova suunnittelija. Henri Haka kertoo.
Hakan mukaan emojeista on tullut oleellinen osa ihmisten välistä viestintää ja niillä kuvitetaan erilaisia tunnetiloja ja reaktioita.
– Toivomme, että uudet emojit löytävät tiensä suomalaisten Tomppa-fanien viestintään.
Uudet Tom of Finland -emojit löytyvät elokuvan virallisilta sivuilta (Kuvakaappaus)
Mainos: Helsingin kaupunki

Mainos: Helsingin kaupunki
Annantalo on avoinna kaikille – Kurkista tarjontaan ja löydä mukavaa tekemistä, vaikka koko perheelle
Mainos: Kaalimato.com
