Harvinainen tunnustus Myllypuron K-kaupalle – ”Viikon ruokakauppa koko maailmassa”

Toni Tervo

K-myllypuro on saanut Kantar Retailin arvioinnissa kovat pisteet ja valittu koko maailman ”viikon kaupaksi”.

Kantar Retail on suuri brittiläinen markkina-analyysiyritys, joka julkaisee arviointeja kaupoista. Arvioinnin tekijä Bryan Roberts kiertää ja arvioi kauppoja ympäri maailmaa.

Arviossa kauppaa kehutaan muun muassa siitä, että kaupasta on helppoa ja mutkatonta löytää kaikki tavarat. Arvion mukaan Myllypuron K-market yhdistää kaupassaan tehokkaasti huumoria ja informaatiota.

Arviossa kauppaa kehutaan myös paikallisten lähituotteiden suosimisesta. Erityismaininnan saa myös suomalainen tapa laittaa kaupan nimeen sen paikan nimi, jossa se sijaitsee. Roberts kehuu tämän lisäävän yhteenkuuluvuuden tunnetta kaupan ja paikallisten välillä.

– Harvoin saa kirjoittaa kaupasta, joka tuo näin hymyn huulille, Roberts kirjoittaa.

Kommentoi

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut